Iidagrrrr

Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Hej alla människor!

Av Iida L.Sarja - 5 januari 2015 15:13

Vet ej hur jag ska starta detta inlägg... 

Jag har haft flera olika bloggar och idag råkade jag stöta på min blogg ifrån 2012/2013 vilket var den period då jag mådde som sämst pykiskt. Whoa! Tänker ni nu, kan hon verkligen bara slänga ur sig att hon har mått psykiskt dåligt?? well, tydligen. Jag är inte här för att skriva om det jag redan har skrivit om innan men jag vill sätta upp lite perspektiv. Jag insåg mitt i läsandet av gamla inlägg att det där med att skriva till okända människor på nätet faktiskt inte är så dumt! 

Därför bestämde jag mig för att ta upp bloggande igen och vi får väl se hur det går med det. 


Okej, ska väl berätt vem jag är: 

-15 år

-går i nian

-mamma, pappa, syster

-ursprung från finland

-tänker gå musik estet på gymnasiet

-spelar diverse olika instrument

-är ganska socialt tafatt 

-är dock väldigt social och klarar mig inte utan folk

-JA! jag stavar mitt namn med två i:n, det står inte Lida, det står Iida= i i d a 

Tack för mig :)))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iida L.Sarja - 11 januari 2015 12:54

Hej alla människor!  Är lite mera positiv idag. Blev faktiskt glad senare den dagen då jag var jätte negativ (förra inlägget) för jag pratade med en person som jag är väldigt glad i :). Igår var en underbar dag, hela familjen firade lite, tyvärr ka...

Av Iida L.Sarja - 9 januari 2015 20:45

Hejsan hejsan hejsan!  nä det lät för positivt för att vara jag just nu.  Hej.  För ärligt talat jag kan inte komma ihåg sensta jag kände mig så uttömd? Jag har ingen energi till något. Antar att det har med att skolan har börjat. Suck. Har r...

Av Iida L.Sarja - 5 januari 2015 19:09

Hej alla människor!  Vad gör ni? Jag lyssnade nyss på mamma och pappas väldigt högljudda tränings musik som gjorde att jag fick lite ont i huvudet :).  Har haft en bra dag idag. Hela dagen började med att jag vaknade brevid bästa kompis, som so...

Presentation


Delar mina upplevelser med bloggläsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards