Iidagrrrr

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Iida L.Sarja - 11 januari 2015 12:54

Hej alla människor! 

Är lite mera positiv idag. Blev faktiskt glad senare den dagen då jag var jätte negativ (förra inlägget) för jag pratade med en person som jag är väldigt glad i :). Igår var en underbar dag, hela familjen firade lite, tyvärr kan jag inte beräta varför för det är lite supertopphemligt. Men jag grät, av bra andledningar. Som vissa vet så har det varit ganska stormigt i hela sverige. Så igår så satt vi bara och väntade på att strömmen skulle gå. Eftersom vi bor mitt ute i skogen så är det faktiskt lite oundvikligt. Den gick runt 9- tiden. Sen kom den inte tillbaka förens 13-14 timmar senare. Vårt hus har varit iskallt ganska länge. Jag ville inte gå upp ur sängen idag. 

Värmeljusen har stått tända länge idag, Har även varit ganska orolig pga denna stormen så jag har vaknat minst fyra gånger inatt. Inte så kul. Dessutom så ser man inte ett piss! Brukar ha en lampa tänd för att inte behöva gå i blindo på morgonen. Låg därför kvar extra länge idag. Var inte uppe förens 9 och då hade strömmen varit borta i 12 timmar.

Var även orlig för skolan imon, tänk om strömmen inte hade varit tillbaka då? Då hade jag behövt överleva med en mobil på 8% batteri :)

Hade nog laddat den i skolan. 

Har inget mer att säga nu så... Tack för mig! babes. 


Presentation


Delar mina upplevelser med bloggläsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards