Iidagrrrr

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Iida L.Sarja - 9 januari 2015 20:45

Hejsan hejsan hejsan! 

det lät för positivt för att vara jag just nu. 

Hej. 

För ärligt talat jag kan inte komma ihåg sensta jag kände mig så uttömd? Jag har ingen energi till något. Antar att det har med att skolan har börjat. Suck. Har redan fått reda på när jag ska ha prov i no och det kunde inte göra mig mindres stressad. :). Jag kan inte koncentrera mig på något, jag blir bara frustrerad och trött i huvudet.

Känns verkligen som om alla lärare försöker ösa in information så att de kan komma om några veckor och säga "Men det sa jag redan första veckan" 

Jo, iochförsig. Men den veckan var jag ej en funGERANDE MÄNSKLIG VARELSE. 

Ursäkta.

Jag har redan glömt ca 80% av allt jag lärt mig på två dagar. Jag känner mig lite mörbultad? Stressar över så många saker, fiol, gitarr, orkestrar, jobb, skolan och sen ska man ju ha ett socialt liv med. Heeeee, jadu. 

Vill gråta i ett hörn. 

(ska även tilllägas att jag stressar över att jag inte har något penfack. PENFACK. VARFÖR STRESSAR JAG ÖVER DET????)


Hejdå människor nu ska jag stressa för mig själv. 

ha det

Presentation


Delar mina upplevelser med bloggläsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards